Kde a jak se zrodil
Samotná myšlenka TheG se zrodila v mé hlavě před více než 4 lety. Pokud si dobře pamatuji začátky, sahají někam do roku 2014. Jako mladá studentka ekonomie a managementu jsem se módě tolik nevěnovala, ale dlouho jsem vnímala nový střih trička. Nevěděl jsem přesně, o jaký styl se jedná, po dlouhém utrácení na internetu jsem našel výraz "nadrozměrné". Google mi pomohl najít stále detailnější návrhy jednoduchých triček, které se mi velmi líbily. Začal jsem to hledat u nás, ale nic podobného jsem nenašel. Všechno byly zahraniční weby asos.com, topman.com, riverisland.com a mnoho dalších oversized módních značek. To mě vnuklo nápad vymyslet pár designů podobných triček s jednoduchými tvary a střihy.
Zaměření pozornosti
Největší pozornost jsem věnoval kvalitě materiálu, který jsem chtěl mít na nejvyšší úrovni. Triček s podobným záměrem bylo na tu dobu hodně, ale věděl jsem, že polovina z nich není tak dobrá, jak bych chtěla. A to byl a stále je ten největší benefit, který se pod značkou TheG Clothing skrývá.
Kolik to stálo před spuštěním
Vytváření jednoduchých návrhů je jen zrnko v písku. O co šlo před spuštěním prodeje... Hledání dodavatelů látek, což pro mě bylo zpočátku trochu neznámé, protože jsem nevěděla, jaký materiál, jaké složení a měla jsem jen představu napsanou na papíře. Trvalo několik měsíců a bylo odesláno asi milion e-mailů. Ale jak možná víte nebo tušíte, nikdy jsem nedostal odpovědi na e-maily. E-mailová komunikace nefungovala a tak jsem upozornil na prodejny metráží v našem okolí.
První zkušenost
První látka, kterou jsem našla a přiznám se, že netuším, co to bylo za materiál, ale myslím, že to byla 100% bavlna, což je asi to nejhorší, co může být. V té době jsem toho ale neuměl tolik jako dnes, takže jsem byl pro obchodníky snadným cílem. Koupil jsem si svůj první metr (stojí asi 10 € za metr) s tím, že co je drahé, musí být automaticky dobré a kvalitní. Opak byl pravdou!
Kdo to bude šít?
Materiál by byl ale co s tím, když to nikdo neušije. Jelikož jsem neuměla šít, nemusel nikdo z mých blízkých hledat schopného a chytrého krejčího. Inzerátů nebylo mnoho, protože průmysl už nevěnuje velkou pozornost, takže jsem se musel pokusit oslovit jen pár, které jsem našel. Našel jsem jich asi 10, tak jsem je začal oslovovat s nadějí, že se podívám na své návrhy. Polovina okamžitě odpadla, protože byla zvyklá na klasické jednojehličkové klasiky, které jim vyhovovaly, protože nemusely generovat extra energii. Ze zbývajících 5 zůstaly 2 a já jsem pracoval na 2 jehlových strojích, které byly potřeba k realizaci mých představ.
Když všechno do sebe zapadá
Světlo světa spatřily první vzorky a předpokládám, že nevypadaly zdaleka tak dobře jako na papíře. Musel jsem hledat dál a znovu jsem se rozhodl jít na internet a najít vhodné dodavatele tam. Našel jsem nějaké z Čech a v koutku duše jsem se modlil, aby měli obchodního partnera na Slovensku. Naštěstí jsme si domluvili schůzku a ukázali mi látky, které vypadaly lépe než ty, které jsem našel v našich obchodech!
Jako další rána mi přišla krejčová, kterou mi zařídila moje kamarádka, která se módě věnuje už dlouho. Šel jsem za ní a pochopil svou představu o tom, co jsem chtěl a funguje lépe, když si vás někdo, kdo vám rozumí, také váží a nenaplňuje vás negativní energií, která vás ve většině případů od vašeho nápadu odrazuje. Seděli jsme spolu na prvním odběru a za pár dní byla na světě.
Vytvoření názvu TheG
Kolem roku 2015 jsem dal značce finální podobu s názvem TheGentlemens, která se během let zformovala do dnešní podoby. TheGentlemens proto, že jsem ve svých návrzích chtěla zanechat kus gentlemanského stylu, protože návrhy byly opravdu jednoduché, čisté a snadno kombinovatelné s ostatními kusy oblečení. Jak už jsem zmínil, chtěl jsem se střihem a kvalitou odlišit od ostatních designérů a designérů a přesně na tom jsem postavil pilíře značky.
Otevřeno domácímu trhu
Rok 2018 přinesl definitivní změnu a mé zaměření na tuzemský trh. Odolala jsem v domnění, že slovenský trh není připraven utrácet tolik peněz za oblečení. Pořád si myslím opak :) Ale jak značka roste, přidal jsem pár lidí na palubu oblečení TheG a vytvořili jsme společně ochutnávku naší kvality v podobě kampaně, kde na všechny produkty dostanete doživotní záruku. A protože pracujeme už pár let, víme, že naše produkty jsou lepší než 80 % vašeho šatníku. V první řadě dostáváme největší chválu za trička, která svým střihem a materiálem dostanou úplně každého. Proto jsme do této kampaně v únoru přidali možnost, kdy můžete získat jedno z těchto triček zdarma.
Největší pozornost jsem věnoval kvalitě materiálu, který jsem chtěl mít na nejvyšší úrovni. Triček s podobným záměrem bylo na tu dobu hodně, ale věděl jsem, že polovina z nich není tak dobrá, jak bych chtěla. A to byl a stále je ten největší benefit, který se pod značkou TheG Clothing skrývá.
Kolik to stálo před spuštěním
Vytváření jednoduchých návrhů je jen zrnko v písku. O co šlo před spuštěním prodeje... Hledání dodavatelů látek, což pro mě bylo zpočátku trochu neznámé, protože jsem nevěděla, jaký materiál, jaké složení a měla jsem jen představu napsanou na papíře. Trvalo několik měsíců a bylo odesláno asi milion e-mailů. Ale jak možná víte nebo tušíte, nikdy jsem nedostal odpovědi na e-maily. E-mailová komunikace nefungovala a tak jsem upozornil na prodejny metráží v našem okolí.
První zkušenost
První látka, kterou jsem našla a přiznám se, že netuším, co to bylo za materiál, ale myslím, že to byla 100% bavlna, což je asi to nejhorší, co může být. V té době jsem toho ale neuměl tolik jako dnes, takže jsem byl pro obchodníky snadným cílem. Koupil jsem si svůj první metr (stojí asi 10 € za metr) s tím, že co je drahé, musí být automaticky dobré a kvalitní. Opak byl pravdou!
Kdo to bude šít?
Materiál by byl ale co s tím, když to nikdo neušije. Jelikož jsem neuměla šít, nemusel nikdo z mých blízkých hledat schopného a chytrého krejčího. Inzerátů nebylo mnoho, protože průmysl už nevěnuje velkou pozornost, takže jsem se musel pokusit oslovit jen pár, které jsem našel. Našel jsem jich asi 10, tak jsem je začal oslovovat s nadějí, že se podívám na své návrhy. Polovina okamžitě odpadla, protože byla zvyklá na klasické jednojehličkové klasiky, které jim vyhovovaly, protože nemusely generovat extra energii. Ze zbývajících 5 zůstaly 2 a já jsem pracoval na 2 jehlových strojích, které byly potřeba k realizaci mých představ.
Když všechno do sebe zapadá
Světlo světa spatřily první vzorky a předpokládám, že nevypadaly zdaleka tak dobře jako na papíře. Musel jsem hledat dál a znovu jsem se rozhodl jít na internet a najít vhodné dodavatele tam. Našel jsem nějaké z Čech a v koutku duše jsem se modlil, aby měli obchodního partnera na Slovensku. Naštěstí jsme si domluvili schůzku a ukázali mi látky, které vypadaly lépe než ty, které jsem našel v našich obchodech!
Jako další rána mi přišla krejčová, kterou mi zařídila moje kamarádka, která se módě věnuje už dlouho. Šel jsem za ní a pochopil svou představu o tom, co jsem chtěl a funguje lépe, když si vás někdo, kdo vám rozumí, také váží a nenaplňuje vás negativní energií, která vás ve většině případů od vašeho nápadu odrazuje. Seděli jsme spolu na prvním odběru a za pár dní byla na světě.
Vytvoření názvu TheG
Kolem roku 2015 jsem dal značce finální podobu s názvem TheGentlemens, která se během let zformovala do dnešní podoby. TheGentlemens proto, že jsem ve svých návrzích chtěla zanechat kus gentlemanského stylu, protože návrhy byly opravdu jednoduché, čisté a snadno kombinovatelné s ostatními kusy oblečení. Jak už jsem zmínil, chtěl jsem se střihem a kvalitou odlišit od ostatních designérů a designérů a přesně na tom jsem postavil pilíře značky.
Otevřeno domácímu trhu
Rok 2018 přinesl definitivní změnu a mé zaměření na tuzemský trh. Odolala jsem v domnění, že slovenský trh není připraven utrácet tolik peněz za oblečení. Pořád si myslím opak :) Ale jak značka roste, přidal jsem pár lidí na palubu oblečení TheG a vytvořili jsme společně ochutnávku naší kvality v podobě kampaně, kde na všechny produkty dostanete doživotní záruku. A protože pracujeme už pár let, víme, že naše produkty jsou lepší než 80 % vašeho šatníku. V první řadě dostáváme největší chválu za trička, která svým střihem a materiálem dostanou úplně každého. Proto jsme do této kampaně v únoru přidali možnost, kdy můžete získat jedno z těchto triček zdarma.
Protože jeden není nikdy dost!
Celý život se učíme metodou pokus-omyl. V mém případě tomu nebylo jinak. Před založením webu jsem zkoušela různé látky, střihy a dokonce i kombinace barev, ale vždy vše skončilo fiaskem :) Vždy mě vzrušovalo vnitřní nadšení, ale když jsem si uvědomila výsledek, nadšení opadlo. Jak jsem zmiňoval například kombinaci, kdy jsme vyrobili tričko jménem bavlny 100%, o které už vím, že se po 3 nošení úplně zdeformuje a nic mu nepomůže. Tato kombinace tedy nedopadla nejšťastněji. Mohl bych pokračovat v příbězích o špatných kombinacích, ale nebudu vás pro tuto chvíli obtěžovat. Důležité je, že jsem po letech testování našla způsob, jak vybrat ten správný materiál, který se vždy přizpůsobím střihu.
Momentálně pracujeme s 94-95% viskózou a 4-5% elastanem, což pro mnohé z vás může znít, jako bych přepnul klávesnici do jiného jazyka, ale není tomu tak. To je poměr látek, které používáme k výrobě triček TheG. Viskóza je velmi příjemná na dotek, je na dotek měkká a díky elastanu (umělé vlákno, které dnes patří do každé složky) dokonale splyne s každou postavou. Další výhodou je, že jde o chladicí kapalinu, která je ideální na léto a na rozdíl od jiných materiálů nepelletuje. Každá viskóza má různé typy gramáže. Používáme střední hrudník, to znamená, že jeho váha je kolem 240-250g/m (odkaz na trička) + možná (vysvětlete elastan a viskózu a proč to)
Samotná látka nestačí.
Vše by bylo k ničemu, pokud nemáme šikovné krejčí, kteří dokážou naše návrhy dotáhnout do finální podoby. Mohou vzít kus látky, spojit jej s našimi myšlenkami a pomocí svých zlatých rukou plnit sny. Protože samotná látka nestačí. Je to jako porod. Také se miminko nenarodí jen proto, že se cítím dobře a je krásné počasí. Je toho mnohem víc.
Třeba taková košile. Nejde jen o výběr látky, ale také o nalezení vhodných doplňků pro každý jednotlivý výrobek (nitě, kepr, tkaničky, zipy, ...) až do konce šití, které někdy trvá i měsíc nebo dva.
Návrhy se změní na první vzorky, vzorky si přijdou modely vyzkoušet a pokud něco nesedí, proces se opakuje. Díky zlatým ručičkám a jejich dlouholetým zkušenostem se tento proces nemusí mnohokrát opakovat. Téměř vždy se trefí do mé fantazie a pak už jen zachycujeme detaily jako zda ohnout rukáv 3cm nebo 4cm. Proto rád používám #TheGClothing #IAmTheG
Nejsme jen lidé
Pomáhají nám i stroje. Mohu zmínit například výšivku loga zajišťovanou naší partnerskou firmou, která nás uspokojí vždy, když potřebujeme loga s expresním dodáním v malém i větším množství. Pracují s nejmodernějšími a nejkvalitnějšími stroji, které můžete na trhu najít. Proto vám do oka nepadne ani ten nejmenší detail. Není pro ni problém cokoliv vyšít. Spolupracujeme také s firmou na výrobu etiket pro úpravu materiálu, které musí být umístěny na každém jednotlivém výrobku. V opačném případě se takový faul trestá nemalou částkou.
Dodávka...
Kromě vysoce kvalitních viskózových produktů a rychlé podpory, ať už prostřednictvím livechatu nebo pošty, je naše expresní služba další expresní výhodou do 24 hodin. V ojedinělých případech mohou nastat případy, kdy přeprava trvá déle, ale nepřesahuje 48 hodin. Vždy jsem nesnášel, když jsem si něco objednával a doprava trvala nekonečných 5 nebo i 7 dní. Proto jsme našli cestu z davu expresní dopravou a vy si naše produkty můžete vychutnat už druhý den.
Závěr
Osobně jsem dělal návrhy především pro sebe. Už mě nebavilo kupovat nová a nová trička jen proto, že už po pár vypráních došla nebo ztratila barvu. Mám ráda jednoduché střihy, tvary, barvy, které jsou nějakým způsobem zajímavé a neztrácejí kouzlo, abych je mohla nosit příští i příští sezónu. Ta myšlenka mě tak nadchla, že jsem ji chtěl dát mezi vás, abych vám usnadnil život. Neodmyslitelnou součástí je kvalita, která je na prvním místě a jen díky ní uznat, že kupovat si každý měsíc tričko jen proto, že zbarvilo nebo ztratilo barvu, není příliš ekonomické. I pro nás je každý den nový, a tak se již nyní těšíme na novinky, které připravujeme a budeme se s vámi moci postupně podělit.