Co si představíš pod pojmem značka? je to jméno? Logo? Influencer? Materiál? Nebo je to designér nebo?…
Asi nikdo si při tvorbě značky nedokáže představit, jak její logo ve finální podobě vypadá. Po konečné podobě se mnohokrát změní. Miliony vyřazených papírů se záběry od výmyslu světa až po logo, které stále nemusí být konečné. To samé platilo i v našem případě, kdy jsme tápali a kreslili a kreslili a logo bylo v nedohlednu. S uvedením značky někde v roce 2015 jsme dali konečný název značky TheGentlemens!
Úplně první logo, které jsme oficiálně uvedli, vypadalo takto:
Toto bylo úplně první logo, které nás reprezentovalo před spuštěním eshopu na našem blogu. Později, když jsme e-shop spouštěli, z loga zůstalo jen první písmeno a název se přesunul pod logo, vypadalo to takto:
První skica loga:
S e-shopem jsme udělali i pár krabiček pro snadnější přenos k zákazníkům a abychom se alespoň trochu odlišili od konkurence. Vypadali takhle. Dnes se již nepoužívají.
Pokud milujete to, co děláte a trávíte veškerý svůj čas, stále byste vymýšleli něco nového a nového. Občas a nejen v mém případě se stane, že mnoho nápadů máte v hlavě, možná i na papíře, ale světlo světa nikdy nespatří. Možná si na ně občas vzpomenete, ale vývoj jde tak daleko, že by to nikdy nebylo proveditelné. Totéž platí pro logo. Ze začátku bych to změnil asi stokrát. Čas plynul a i s tímto jsem se musel rozloučit. Jméno bylo zahozeno a zůstalo jen „G“. Tento typ loga se používal nejvíce a začali jsme ho umisťovat na zadní stranu oblečení dolů a mělo podobu tkaného štítku. Tuto formu jsme už dlouho nepoužívali, pravda se mi moc nelíbí. K dnešnímu dni tento typ umístění používá například značku Sixth june. Přišel další zlom a rozhodli jsme se pro vyšívanou podobu loga. Umístění zůstalo stejné na zadní spodní straně. Později jsme mu aktualizovali, že jsme to nejprve předvyšívali na kus materiálu a pak na výrobky všívali. Například u kardiganů se tento typ výšivky zachoval dodnes.
Tento typ loga jsme použili nedávno. Před Vánoci jsme se rozhodli, že si ho taky trochu uděláme, protože zpočátku se „ten“ moc nevyšíval na tenké materiály, ze kterých vyrábíme trička. Linky jsme trochu zvětšili a kruh také zhrubli a kulatého tvaru připomínající ovál. Dnes to vypadá takto:
Malý detail, ale hodně se změnilo. Začalo se to lépe vyšívat a mnohem lépe vypadá na hotovém výrobku, hlavně na tričkách. Toto je konečná podoba loga, která se používá dodnes. Od samého začátku po více než 2 letech prošel 4 změnami a my již připravujeme novou podobu, která bude ještě propracovanější a ještě dokonalejší. Věřím, že to bude konečná finální podoba loga. Někdy není moc dobré, když se logo mnohokrát mění. Lidé jsou v něčem rychlí velmi rychle a když změna přijde, buď je pozitivní, nebo ne. V našem případě se logo příliš nezměnilo, základ zůstal vždy stejný. V novém připravovaném logu to ale nebude. Chystáme se to od základu změnit a dát tomu nový nádech :) Značka samozřejmě zůstane stejná, ale změní se logo na 99%. Ale věříme a doufáme, že se bude všem líbit a bude to poslední forma. Více o informacích se můžete dozvědět průběžně.
Nové logo by mělo spatřit světlo světa s novou připravovanou kolekcí a bude vypadat takto: